From 4ce8b89fdaf829546449c0d1acab14df80c49d95 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: whiteshark0 Date: Sat, 7 Apr 2007 12:58:11 +0000 Subject: Fixed some Bugs in Effect Engine: Perfect Note Stars was drawn 2 Times Golden Note Extra twinkling stops and is redrawn until next Sentece or Note at the End of the Golden Note. Redrawing of Golden Note Twinkles at the next Sentence git-svn-id: svn://svn.code.sf.net/p/ultrastardx/svn/trunk@71 b956fd51-792f-4845-bead-9b4dfca2ff2c --- Game/Code/Classes/UDraw.pas | 11 ++++++----- 1 file changed, 6 insertions(+), 5 deletions(-) (limited to 'Game/Code/Classes/UDraw.pas') diff --git a/Game/Code/Classes/UDraw.pas b/Game/Code/Classes/UDraw.pas index 7447b6bf..952bad07 100644 --- a/Game/Code/Classes/UDraw.pas +++ b/Game/Code/Classes/UDraw.pas @@ -425,11 +425,12 @@ var end; // with end; // for -// eigentlich brauchen wir hier einen vergleich, um festzustellen, ob wir mit -// singen schon weiter wären, als bei Rec.Right, _auch, wenn nicht gesungen wird_ - with Player[NrGracza].Nuta[N] do - if not (Start+Dlugosc-1 = Czas.AktBeatD) then - GoldenRec.GoldenNoteTwinkle(Rec.Top,Rec.Bottom,Rec.Right); + // eigentlich brauchen wir hier einen vergleich, um festzustellen, ob wir mit + // singen schon weiter wären, als bei Rec.Right, _auch, wenn nicht gesungen wird_ + + // passing on NrGracza... hope this is really something like the player-number, not only + // some kind of weird index into a colour-table + GoldenRec.GoldenNoteTwinkle(Rec.Top,Rec.Bottom,Rec.Right, NrGracza); end; // if end; -- cgit v1.2.3